woensdag 16 september 2009

Linda V.



Naam: Linda de Bruijn-Vink

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): ik woon sinds 1995 in Axel!!

Opleiding(en): Na de lagere school ben ik naar de MAVO gegaan. Helaas was ik na die 4jaar nog steeds leerplichtig, dus ben ik naar het KMBO gegaan waar ik werken kon combineren met 1 dag p/w school. Ik heb ruim 9 jaar bij AH gewerkt op de vers-afdelingen. Daarna heb ik 3 jaar bij Leen Bakker op de gordijnafdeling gewerkt, maar moest dat wegens gezondheidsredenen opgeven. Ik ben toen gaan werken bij Neckermann als telefoniste.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): ik ben 12 jaar getrouwd met Wilmar en we hebben 2 dochters: Dagmar (7) en Tamara (bijna 5)

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Volgens mij vond ik als kind au pair wel interessant. Blijkbaar riep ik als kleuter ook al dat ik mama wilde worden.

Maar als ze me zo’n jaar of tien geleden hadden gezegd dat ik écht moeder zou worden, had ik iedereen voor gek verklaard. Maar niets is blijkbaar zo veranderlijk als de mens zelf. Ik heb zelfs mijn werk opgegeven om voor mijn kinderen te zorgen.

Mijn hobby’s: Stijldansen! We hebben ongeveer 10 jaar lang 2x per week les gehad. Helaas hield onze dansschool het voor gezien, dus was het over en uit.

We hebben nog wel een andere dansschool geprobeerd, maar dat werkte toch niet helemaal. Nu houden we zelf met een aantal andere paren een maandelijkse dans-morgen,-middag of avond in het dorpscentrum van (ja,ja..) Vogelwaarde.

Ook probeer ik met Heidi elke week zo’n kleine 10 km te wandelen. Dat is ook meteen een prima gelegenheid om lekker bij te kletsen.

Tevens probeer ik op school zoveel mogelijk te helpen bij allerlei activiteiten.

Onze klas:

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: In de winter schaatsen op de speelwei. We (Heidi, soms ook Suzanne en Saskia) voerden ook geregeld toneelstukjes op.

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Ik heb niet echt een voorkeur; kon eigenlijk wel met iedereen goed overweg.

Mijn beste vrienden waren: Heidi was mijn allerbeste vriendin. Maar ik trok ook veel op met Patricia en Irene, (daar kon je heerlijk spelen in het hooi en bij de koeien)

Ik heb nog steeds kontakt met: Heidi en Patricia

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Martin

Reünie:

Wat vond je van de reünie? Erg gezellig. Ik heb alleen niet de kans gehad om met iedereen te kletsen. (komt volgende keer wel)

Wie vond je het meest verandert? Het punt is dat je bepaalde gezichten verwacht. Dus dan is de link snel gelegd. Ik herkende iedereen nog. Maar als ik Edwin zomaar op straat zou zijn tegen gekomen, weet ik niet of ik hem dan ook herkend zou hebben.

En wie het minst?

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Jazeker

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Over een jaartje of 10

Wat ik verder nog kwijt wil: Nathalie en Ilse, ik wil jullie heel erg bedanken voor het organiseren van deze reünie. Ik wens iedereen veel geluk en een goede gezondheid toe. Tot ziens op de volgende reünie!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten