woensdag 16 september 2009

Edy



Naam: Edy Schuren

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Hulst, we hebben ons hier 13 jaar geleden genesteld omdat ik in Hulst werkte en m'n vriendin uit Hulst komt.

Opleiding(en): Na de Schakel 2 jaar LTS in Hulst. 2 jaar LTS in Terneuzen (bakkers opleiding) 3 jaar KMBO voor brood/banketbakker overigens zonder succes.
Na een tussen stop van 2 jaar alles opnieuw opgepakt en weer KMBO brood/banketbakker in 2 jaar afgerond

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Samenwonend met Patricia en onze zoontjes Remco van 5 en Milan van 3

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Vroeger altijd bakker willen worden en dat heb ik ook 20 jaar met veel plezier gedaan. Maar gezien de ontwikkelingen in deze bedrijfstak ben ik op zoek gegaan naar totaal iets anders en sinds 1 jaar ben ik onderhouds/service monteur van alles wat te maken heeft met laden en lossen van vrachtauto's

Mijn hobby’s: Fietsen,wandelen en ravotten met de kids, vriendin en als er nog tijd over is computers maken.

Onze klas:

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: Samen met Sabine mr en mvr Krijtje spelen in de musical

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Meester De Maat. Hij had een leuke en vrije manier van les geven maar wist toch op een bepaalde manier de orde te handhaven.

Mijn beste vrienden waren: Rudy en Erik

Ik heb nog steeds contact met: Echt contact met niemand meer, maar soms kom ik Erik nog wel s tegen.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Daar hield ik me toen nog niet zo mee bezig.

Reünie:
Wat vond je van de reünie? Erg gezellig en een wat was het leuk dat er zoveel waren gekomen.

Wie vond je het meest verandert? Ilse kende ik echt niet meer terug

En wie het minst? Verder was iedereen nog duidelijk herkenbaar alleen 25 jaar ouder.

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Tuurlijk, het was heeeeel erg gezellig en ik heb niet met iedereen kunnen praten dus het moet nog eens een keertje opnieuw.

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Over 5 jaar lijkt me wel leuk.

Wat ik verder nog kwijt wil: Nathalie en Ilse bedankt voor het organiseren van deze reünie. Verder iedereen die er bij kon zijn ook bedankt voor de leuke avond.
En voor die er niet bij konden zijn......... tot over 5 jaar?????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten