woensdag 16 september 2009

Marieke



Naam: Marieke Vogt

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Breda, nadat ik 2 jaar in Gent (België) een particuliere opleiding heb gevolgd ging ik een avond opleiding in Breda volgen voor toerisme (SEPR 1) die was in Breda.

Opleiding(en): MAVO, INTAS (schakelopleiding), MDGO-AG (doktersassistente) geen diploma helaas, INLINGUA Gent, Avondstudie SEPR1, MBO SPW (klasse-asstistente), in deeltijd tot slot PABO, 2 jaar geleden geslaagd.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Ik woon samen met Herik, die ik 9 jaar ken en ons 1e kind is op komst, 19 oktober 2009 ben ik uitgerekend.

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe:
Vroeger wilde ik graag iets medisch. Het liefst verpleegster worden. Nu ben ik via een grote omweg (heb ook nog als secretaresse en commercieel medewerker binnendienst in het bedrijfsleven gewerkt) geworden wat ik het liefste doe: werken met kinderen! Ik ben nu sinds 2,5 jaar leerkracht op het speciaal onderwijs (werkte daar vanaf 2000 eerst als klassenassistente). Ik werk met chronisch zieke kinderen en deze kinderen hebben ook vaak gedragsproblemen.

Mijn hobby’s: saxofoon spelen (moet alleen meer oefenen!), fitness, dagje sauna, winkelen, sieraden maken.

Onze klas:

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: De jaren bij meester van Driessche in de klas en de gymlessen van meester Hiel.

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Frank van Driessche, omdat hij echt ging voor zijn vak en van iedere dag weer een boeiende dag wist te maken.

Mijn beste vrienden waren: Sabine en Nathalie en Barbara.

Ik heb nog steeds contact met: Sabine en mijn zus natuurlijk.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Weet het echt niet meer.

Reünie:

Wat vond je van de reünie? Heel geslaagd, leuk om te horen wat iedereen nu doet.

Wie vond je het meest verandert? Tom

En wie het minst? Heidy en Mark.

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Ja, hoor lijkt mij erg leuk.
Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Over 5 jaar is een prima idee.

Wat ik verder nog kwijt wil: Ik wens iedereen een goed en gelukkig leven en volg je hart in alles wat je doet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten