zondag 26 juli 2009

Irene

(foto zie Patricia)
Naam: Irene Cammaart

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): St. Jansteen (met de verhuiswagen) en altijd daar gebleven.

Opleiding(en): Na het VWO (net niet gelukt) de HAVO afgemaakt. Daarna Schoevers-opleiding (Europees secretaresse) en marketing-diploma NIMA-A (tja, Patries was met de wiskunde-knobbel gaan lopen ; voor mij bleef de talen-knobbel over...)

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Single (maar happy)

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Vroeger geen idee ; toen ik groot was altijd in de commerciële richting gewerkt ; eerst paar jaar in Tilburg ; nu alweer 12 jaar verkoop en inkoop bij Luctor Belting in Hulst.

Mijn hobby’s: Hard werken en op z'n tijd op vakantie !

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: De schoolreisjes (en elk jaar de ouders maar laten denken dat de bus leeg terug kwam) ; de zwemlessen in Kloosterzande ; knikkeren in de pauze's (toch vaak kunnen winnen van Bart !) ; de sportdagen (meer spel dan sport) op het schoolplein en al de andere dingen die niks met leren te maken hadden.

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Jawel, alweer die favoriete meester de Maat.

Mijn beste vrienden waren: Suzanne, Ellen, Ilse, Sandra

Ik heb nog steeds kontakt met: Patries

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Stapelverliefd zal ik het niet noemen, maar een klein oogje op Mark en Martin.

Wat vond je van de reünie? Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn ; hopelijk volgende keer wel !

Wie vond je het meest verandert? Alle jongens (in positieve zin hoor ; dat waren natuurlijk 25 jaar geleden allemaal nog knulletjes)

En wie het minst? Barbara en Marieke

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Zeker wel!

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Over 5 jaar (dan vallen de rimpels hopelijk nog mee)

Wat ik verder nog kwijt wil: Alle best voor de toekomst voor iedereen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten