vrijdag 24 juli 2009

Barbara


Naam: Barbara Brons-Vogt.

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen):
Breda,door opleiding gastheer/gastvrouw in de horeca.
Toen daarmee gestopt omdat ik het niet leuk vond aan het werk te zijn terwijl andere mensen vrij waren.In Breda blijven hangen omdat ik mijn man hier heb leren kennen.

Opleiding(en):
Mdgo FD.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.):
Ben inmiddels zes jaar getrouwd met Vincent.We hebben twee jongens.Mathijs is zeven en Niels is vijf.

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe:
Wilde wel graag met voeding werken.Werk nu twee dagen in de catering,bij sodexo en wij verzorgen de lunch voor de medewerkers van de BAM.

Mijn hobby’s:
Fitness, hard lopen, shoppen,schilderen.

Mijn leukste herinnering aan de Schakel:
Kattekwaad uithalen met Sabine en Marieke.

Deze leraar vond ik het leukst en waarom:Peter de Maat en Frank van Driesche.Moderne vent en erg aardig,Frank vond ik erg leuk les geven.

Mijn beste vrienden waren:
Sabine en Nathalie en Marieke.

Ik heb nog steeds kontakt met:
Sabine en Marieke maar dit lijkt me logisch.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Bob.

Wat vond je van de reünie?
Erg gezellig om veel mensen weer te zien en te spreken na al die jaren.

Wie vond je het meest verandert? Tom

En wie het minst? Miranda en Heidi v.d. Veeken.

Zou je nog eens op een reünie willen komen?Ja.

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer?
Over vijf jaar lijkt me wel gezellig,zou leuk zijn als degene die er nu niet waren er dan ook bij zijn.

Wat ik verder nog kwijt wil:
Vond het een zeer geslaagde avond en wil Ilse en Nathalie nog bedanken voor hun inzet. Verder wens ik iedereen veel geluk en gezondheid toe in hun leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten