zondag 26 juli 2009

Bart


Naam: Bart Seij

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Sint Jansteen
(Toen nog mijn vriendin) werkt bij Neckerman en ik werk in Belgie bij Cegelec
en we gingen in 1998 samenwonen

Opleiding(en): lbo Electro en mbo electro

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.):
getrouwd met Chantal Verdurmen op 01-09-2000 en 2 kinderen; Naomi van 4 en Esmée van 20 maanden

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe:
Electromonteur
Voorman op een werf van Cegelec op Gargill te Gent

Mijn hobby’s:
Zwemmen in de breedse zin.
Bestuurlijke functie, Training geven, organisatie van zwemwedstrijden,
In de wintermaanden gemiddeld zo'n 25 uur mee bezig.
Stijldansen zo'n 7 jaar les gehad. (toen kwamen de kinderen)
Naar verjaardagen gaan. (we hebben een vriendengroep van 15 personen en nu ook al 12 kinderen) Een hele janboel op zo'n verjaardag.

Mijn leukste herinnering aan de Schakel:
Schoolreizen/ Musical in het laatste schooljaar.
Knikkeren in de pauzes en na schooltijd met o.a. Wim

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Peter de Maat (helaas veel te vroeg overleden)
Moderner omdat het een jonge leeraar was.
Juffrouw Martens/ Eysebaert

Minst leuke: Juffrouw de Bruyn. Gaf altijd de verkeerde kinderen straf/schuld als er iets uitgevreten was.

Mijn beste vrienden waren: Koen, Hans en Edwin

Ik heb nog steeds kontakt met: Stella (is onze kapster)
Pascal zie ik ook nog wel eens in het zwembad.
Ellen kom ik ook nog wel eens tegen

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?):
Heidi we werden ook gekozen tijdens Carnaval om het jaar daarop
op de prinsenwagen te staan. (was dus van te voren wel al bekonkeld door een aantal
klasgenoten)
Ook Ellen was een toffe meid (is ze nog trouwens)

Wat vond je van de reünie? Erg gezellig Blijkt wel uit het feit
dat ik samen met Ilse, Ilja, Pascal, Edwin en Ellen de laatste waren die in het Café waren.

Wie vond je het meest verandert?
Bob

En wie het minst?
Voor de rest eigenlijk niemand

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Ja
Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? mag al over 5 jaar hoor.

Wat ik verder nog kwijt wil:Bedankt iedereen voor de gezellige avond
en Ilse en Nathalie bedankt voor het op poten zetten van deze avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten