zondag 26 juli 2009

Patricia


(En wie is wie? Wie het weet, mag het zeggen!)
Naam: Patricia Cammaart

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Ik heb eerst zo'n 9 jaar in St. Jansteen gewoond, en nu weer al 7 jaar in Hulst.

Opleiding(en): Na de MAVO en HAVO heb ik de laboratorium opleiding MLO in Goes gedaan.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Ik ben al 18 jaar samen met Henny, woon samen, geen kinderen.

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Ik had vroeger nog geen idee wat ik later zou willen worden. Na mijn opleiding ben ik gaan werken op het laboratorium bij Cerestar, wat nu Cargill heet. Ik doe daar de aankoop, onderhoud en calibratie van labapparatuur en geef trainingen aan de gebruikers daarvan.

Mijn hobby’s: Vakantie! In de zomer lekker genieten van de zon, en in de winter (poging doen om) actief bezig te zijn in de sneeuw. En tussendoor af en toe een citytripje.

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: Wat ik altijd heel leuk vond, waren de verjaardagpartijtjes. Vooral de speurtochten door de boomgaard bij Ilse zijn me altijd bijgebleven.

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Meester de Maat.

Mijn beste vrienden waren: Ik ging eigenlijk wel met alle meiden om. Omdat ik tamelijk ver van Vogelwaarde-Stad woonde, was het vooral de woensdagmiddag om bij anderen te gaan 'spelen'.

Ik heb nog steeds kontakt met: Linda V. (en Irene natuurlijk!)

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Tjaaaaa

Wat vond je van de reünie? Ik vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn. Als ik de foto's bekijk moet het erg gezellig geweest zijn.

Wie vond je het meest verandert? Toen ik de groepsfoto zag, kon ik van de meiden eigenlijk iedereen wel herkennen. Van de jongens daarentegen bijna geen een. Ik heb Linda V. dan maar even gebeld om de juiste namen bij de personen te plaatsen. Achteraf zie je dan toch wel gelijkenissen met vroeger.

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Zeker weten.

Wat ik verder nog kwijt wil: Ilse en Nathalie, wat een leuk idee van jullie om dit te organiseren!! Ik was er dan wel niet bij, maar vind het hartstikke leuk om van iedereen te lezen wat ze nu doen en hoe ze aan vroeger terug denken.

1 opmerking: