vrijdag 24 juli 2009

Ruud


Naam: Ruud de Klerk

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Vogelwaarde

Opleiding(en):Na de lagere school Lts te Hulst daarna 4 jr opleiding land en tuinbouw school te Kapelle en nog div cursussen gevolgd

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): op t moment single

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: brandweerman ( heb dit wel 8 jaar vrijwillig gedaan ) .

Mijn hobby’s: beetje op pc,en verder lid ( secretaris ) van carnavalsstichting de Vogelpiek

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: k zou t echt nie meer wete

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Peter de Maat

Mijn beste vrienden waren: edy en hans

Ik heb nog steeds kontakt met: Miranda vanwege de carnaval e.d.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?):Ellen

Wat vond je van de reünie? beregezellie maar te kort om met iedereen n babbeltje te maken

Wie vond je het meest verandert? Tom

En wie het minst? Barbara & Marieke

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Jaaaaaaaaaa

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? 5 jrtjs

Wat ik verder nog kwijt wil: hoop dat iedereen gezond en gelukkig wordt en blijft .en wil nogmaals Ilse & Nathalie bedanken voor de leuke avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten