zondag 12 juli 2009

Mark




Naam: Mark

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Nog steeds Vogelwaarde ,ook nooit ergens anders gewoond. Eerst een jaar of 2 in de Olmenstraat gewoond, daar woonde mijn vrouw al. Sinds 14 jaar wonen we in een koophuis op Rapenburg.

Opleiding(en):Na de Schakel naar de LTS in Terneuzen gegaan.
Daarna gelijk gaan werken.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Ben getrouwd met Beppie en we hebben 3 dochters Esmee (10), Iris (8), en Daphne (7).

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Ik wilde vroeger altijd automonteur worden, en heb ook 5 jaar als monteur gewerkt bij de BMW garage in Terneuzen.
Ik werk nu sinds 17 jaar bij IZV/ IBS in Kloosterzande eerst als lasser in de werkplaats , en sinds een jaar of 7 als uitvoerder.

Mijn hobby’s: Als de gezondheid het toe laat (heb nu wat rugklachten) ga ik regelmatig tennissen. Een biertje drinken in de plaatselijke kroeg en theaterbezoeken mag ik ook graag doen. Ik zit ook in het oudercomite van de Schakel dus daar ben ik ook regelmatig te vinden voor wat hand en spandiensten.

Mijn leukste herinnering aan de Schakel:

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Meester de Maat en juffrouw Martens

Mijn beste vrienden waren: Bob, Pascal B, Pascal V en Martin.

Ik heb nog steeds kontakt met: Bob en Pascal B.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Nathalie en Ellen

Wat vond je van de reünie? Ik vond een het een zeer geslaagde avond heel leuk om te horen waar en hoe iedereen verzeild is geraakt.

Wie vond je het meest verandert? Het meest verandert vond ik Edy en Tom

En wie het minst? Het minst verandert Heidi v/d V en Miranda.

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Het lijkt me heel leuk om over een jaar of 10 nog eens bij elkaar te komen.

Wat ik verder nog kwijt wil: Wens iedereen het allerbeste en hopenlijk tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten