vrijdag 24 juli 2009

Heidi vd V.


Naam: Heidi Roctus-van der Veeken

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Ik woon nu 9 jaar in Terneuzen en heb het daar prima naar mijn zin.

Opleiding(en): Na de Schakel ben ik naar het Jansenius gegaan en heb daar mijn HAVO-diploma behaald. Vervolgens heb ik mijn MEAO-diploma behaald. Als avondopleiding heb ik secretaresseopleiding gevolgd en de opleiding managementassistente.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Ik ben getrouwd en ben moeder van Tessa (6) en Stefan (4).

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Wat ik vroeger wilde worden weet ik eigenlijk niet maar ik werk sinds begin dit jaar bij de Stichting Kinderopvang ZVL op de afdeling planning en plaatsing, wat heel erg leuk is. Ik heb hiervoor bijna 17 jaar bij Morres Wonen gewerkt als directiesecretaresse en medewerkster personeelszaken/salarisadministratie.

Mijn hobby’s:
- Ik ben sinds 2 jaar weer terug gaan tennissen.
- Linda (Vink) en ik proberen wekelijks een avondje te plannen om een flink eind te gaan wandelen, lekker uitwaaien en bijkletsen.
- Ik zit in de ouderraad op de school van Tessa en Stefan. Dit is heel erg leuk om te doen maar ook wel ontzettend tijdrovend! Nu heb ik me weer laten ompraten om met ingang van het nieuwe schooljaar penningmeester te worden dus daar komen nog wel wat uurtjes bij.
- 1x in de 2 weken ben ik dan nog overblijfmoeder, ook op De Geule.

Mijn leukste herinnering aan de Schakel:
- de schoolreis
- op het eind van het jaar kijken naar de musical van de 6e klas (toen wij zelf aan de beurt waren vond ik het persoonlijk wat minder leuk)
- schoolvoetbal

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Eigenlijk vond ik bijna iedereen wel oké. Alleen juffrouw de Bruin was niet zo mijn favoriet.

Mijn beste vrienden waren: Mijn beste vriendin was Linda Vink. Miranda en Rudy woonden bij mij in de straat dus die zag ik regelmatig in de Kerkdreef. Patricia, Irene en Suzanne waren altijd van de partij op mijn verjaardagsfeestje.

Ik heb nog steeds kontakt met: Linda Vink. We zijn elkaar wat jaartjes uit het oog verloren maar sinds + 5 jaar hebben we weer regelmatig contact.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Bob, we hebben zelfs in de 6e klas nog verkering gehad. Hoe lang weet ik niet maar het zal toch minimaal een middagje geweest zijn.

Wat vond je van de reünie? Ik vond het ontzettend leuk om iedereen weer te zien en om van iedereen de verhalen te horen. In het begin was het even wennen maar al snel voelde het weer heel vertrouwd aan.

Wie vond je het meest verandert? Edy en Edwin

En wie het minst? Barbara en Marieke

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Jazeker!

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? 5 jaar

Wat ik verder nog kwijt wil: Nathalie en Ilse: bedankt voor de organisatie van deze reünie, het was hartstikke leuk!

Ik wens iedereen veel geluk en ben benieuwd naar de volgende keer dat we elkaar weer treffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten