vrijdag 24 juli 2009

Suzanne

Naam: Suzanne de Bakker

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Na de middelbare school ben ik in Nijmegen op kamers gaan wonen. Na mijn studie ben ik verhuisd naar een eigen appartement, waar we gewoond hebben tot 2004. Toen hebben we een huis gekocht in Malden, een plaatsje in de buurt van Nijmegen, waar we met veel plezier wonen.

Opleiding(en): Na het Jansenius ben ik psychologie gaan studeren in Nijmegen. Na mijn afstuderen heb ik nog een aanvullende opleiding gevolgd tot cognitief gedragstherapeut. Op dit moment ben ik bezig met een opleiding tot traumatherapeut.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Ik woon samen met Hessel. We hebben 2 dochters, Britt van vier en een half en Fleur die net een jaar is.

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Ik wilde advocaat worden, net als mijn oom, maar ben dus psycholoog geworden. Ik werk parttime bij GGz Nijmegen op de deeltijdbehandeling en de polikliniek.

Mijn hobby’s: lezen, koken, reizen (dat ziet er heel anders uit nu we kinderen hebben) en ik doe soms aan yoga/meditatie. Ik sport in principe wekelijks (pilates of iets wat daarop lijkt), maar dat is meer omdat het goed voor me is dan omdat ik dat echt leuk vind.

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: koffiegroep en de musical.

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Peter de Maat, een uniek persoon.

Mijn beste vrienden waren: Irene en Patricia.

Ik heb nog steeds kontakt met: Saskia.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Illya.

Reünie: kon ik helaas niet bij zijn. Jammer, want de foto's zijn erg leuk.

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Lijkt me leuk.

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Over 5 jaar.

Wat ik verder nog kwijt wil: Ik vind het leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat en wat hij of zij nu doet. Verder wens ik jullie natuurlijk ook allemaal het allerbeste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten