zondag 26 juli 2009

Pascal B.


Naam: Pascal Bogaert.

Woonplaats : Vogelwaarde,waar ik nu nog steeds woon.

Opleiding: Lts metaal/kmbo.

Mijn leven nu: woon al 14 jaar samen met Sabina , we hebben een dochter Sam van 8 jaar oud.

Wat ik wilde worden/wat doe ik nu: ik dacht iets in de metaal,maar dit was het toch niets voor mij. ik ben toen bij Serrarens wonen gaan werken waar ik nog steeds met veel plezier werk en na 20 jaar voor me zelf ga beginnen en de zaak Serrarens wonen over ga nemen.

Hobby's: mijn werk en op vakantie gaan.

Leukste herinnering: stiekem roken in het bos naast school.[toch gestopt met roken!]

Leukste leraar: juf Arnouts was lief en had veel geduld.

Mijn beste vrienden: Bob,Mark,Martin,Pascal,Illya.

Nog steeds kontact met: Mark,Bob,Illya.

Had een oogje op: Lonneke (Rammeloo, red.) [zat niet meer bij ons in de 6 klas].

De reunie: zeer geslaagd [jammer dat ik niet iedereen heb gesproken]

Het meest veranderd: herkende iedereen meteen.

Het minst veranderd: Barbara en Marieke en Sabine natuurlijk.

Volgende reunie: lijkt me leuk over een jaartje of 10,als we bijna 50 jaar zijn.

Wat wil ik nog kwijt: ik wens iedereen het beste.
Ilse en Nathalie bedankt voor alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten