maandag 6 juli 2009

Ilse


Naam: Ilse
Tegenwoordig Mevrouw Ilse Van Mele

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Antwerpen.
10 jaar geleden voor mijn werk verhuisd en altijd blijven hangen omdat het een geweldige stad is! En omdat the love of my life daar woont. Niet persé in deze volgorde ;-)

Opleiding(en): Na de Schakel ben ik naar het Jansenius (Havo) in Hulst gegaan. Heb ik 6 jaar over gedaan en daarna heb ik een jaar High School in Amerika (San Diego, California) gedaan.
Vervolgens heb ik toerisme (TIO) in Den Bosch gestudeerd.
Daarna 5 jaar in Tilburg gewoond en gewerkt en na een detour van een paar maanden in Zeeuws Vlaanderen, ben ik in Antwerpen verzeild geraakt.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.):
Ben sinds 4 jaar heel gelukkig getrouwd met Robby. Geen kinderen.

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Ik wilde vroeger stewardess worden en heb ook jarenlang in de luchtvaart (bij Air France) gewerkt, maar niet als stewardess. Sinds 1.5 jaar werk ik bij een zakenreiskantoor.

Mijn hobby’s: Mijn GROTE hobby is reizen! Ver weg en niks gepland. Vrijheid blijheid met het rugzakje! En snowboarden, ook leuk. Verder maak ik graag kleding en vind ik sporten af en toe ook best ok. Soms ook (lange tijd) niet.

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: Ik herinner me de sportdagen en tikkertje/vangertje op het schoolplein (spannend!!) en heb leuke herinneringen aan onze musical in de 6e klas.
Ik weet ook nog dat ik in de 5e klas bij juffrouw de Bruin Sinterklaas gespeeld heb en samen met Illya (die zwarte Piet was) in de bezemkast zat tot we onze Grande Entrée mochten maken. Leuk!! ;-)

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Definately meester de Maat! Voor de rest geloof ik niet dat er superleuke tussen zaten. Had een hekel aan meester van Driessche en juffrouw Martens.

Mijn beste vrienden waren: Saskia, Patricia en Irene.

Ik heb nog steeds kontakt met: Nathalie.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Illya.

Wat vond je van de reünie? Ik vond de reünie helemaal te gek! Het was superleuk om iedereen weer te zien! Heb met bijna iedereen een (klein) praatje gemaakt en ik vind het echt bijzonder hoe iedereen op zijn of haar pootjes terecht is gekomen. Degenen die ik niet gesproken heb: echt jammer! Volgende keer zijn jullie de eersten!

Wie vond je het meest verandert? Ik herkende iedereen meteen maar vond Tom toch wel veel verandert. Edy ook.

En wie het minst? Hmm moeilijk. Zoveel mensen waren weinig verandert. Ik had natùùrlijk de minste rimpels gekregen. Yeah, I wish. Nee, ik denk dat Miranda het minst verandert is van de meisjes en ex aequo Bart/Rudie van de jongens.

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Over 5/10/25 jaar/of ècht nooit meer? Over 5 jaar lijkt me leuk!

Wat ik verder nog kwijt wil: Ik hoop dat iedereen het leuk heeft gehad op de reünie en dat jullie er leuke herinneringen aan overgehouden hebben. Ik vond het in ieder geval super om jullie na zo lang terug te zien! Had de meesten ook echt 25 jaar niet gezien!!
Jammer dat er 8 mensen niet bij konden zijn, maar jullie verwachten we zeker volgende keer ook!!
Verder hoop ik dat iedereen gelukkig is in zijn/haar leven en wens ik jullie allemaal het beste toe!
Doei !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten