maandag 13 juli 2009

Sandra



Naam:
Tegenwoordig heet ik Sandra de Bruine - Lambert.

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen):
Via heel wat omzwervingen woon ik nu in Heinkenszand (sinds april dit jaar).

Opleiding(en):
Eerst Mavo, toen MDGO-Vp, toen nog HBO-V geprobeerd en daarna nog MDGO-AG (doktersassistente) en nog een avondopleiding voor secretaresse. Dat was het wel zo'n beetje.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.):
Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Amy is nu 3 jaar en Jennifer is bijna 1 jaar.

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe:
Ik wilde vroeger stewardess worden maar heb uiteindelijk niet voor talen gekozen dus is het heel wat anders geworden...
Ik werk nu (ook weer na heel wat omzwervingen) als medisch administratief medewerkster op de rontgenafdeling in Vlissingen.

Mijn hobby’s:
Hobby's heb ik niet zo veel, zit veel achter de 2 kastjes (pc en tv) en fitness 1 x per week maar dat is geen hobby maar een must!

Mijn leukste herinnering aan de Schakel:
Spreekbeurt doen over waterskiën. Verder kan ik zo gauw niets bedenken.......dus of er was niks leuks of ik heb het verdrongen of gewoon een slecht geheugen en ik vrees dat het het laatste is....

Deze leraar vond ik het leukst en waarom:
Ik denk ook Peter de Maat omdat hij ook niet kon schaken en dat toen meteen afgeschaft werd! En juffrouw Ysebaert vond ik geloof ik ook wel lief.

Mijn beste vrienden waren:
Patricia en Irene.

Ik heb nog steeds kontakt met:
Niemand eigenlijk.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?):
Martin

Wat vond je van de reünie?
Gezellig! Leuk om zo weer eens bij te kletsen.

Wie vond je het meest verandert?
Sommige kende ik echt niet meer terug zoals Hans en Edwin.

En wie het minst?
Barbara en Marieke

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer?
Ja over 10 jaar. Gaan we allemaal richting overgangs en midlife-crisis perikelen....

Wat ik verder nog kwijt wil:
Ik wens ook iedereen een goede gezondheid en een heel fijn en gelukkig leven! Tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten