dinsdag 14 juli 2009

Linda J.



Naam: Linda de Gendt-Jonkheijm

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Kapelle, in 2001 verhuisd vanaf Nieuw Namen naar Kapelle ivm werk van Evert, wij wonen sinds oktober in ons nieuwe huis en dat bevalt prima

Opleiding(en): Clemens Mavo in Hulst, daarna vier jaar MEAO in Terneuzen

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): 12 1/2 jaar getrouwd met Evert en wij hebben 2 dochters, Jasmijn is 7 jaar en Sofie is 4 jaar

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: vroeger adminstratief beroep en nu werk ik bij CZ als medewerkster van de afdeling Medische Beoordelingen en Zorgservice, hoofdtaak Kraamzorgservice

Mijn hobby’s: creatief bezig zijn

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: het overblijven en de koffierondjes langs de meesters en juffen

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: meester van Driessche was een leuk jaar

Mijn beste vrienden waren: weet ik eigenlijk niet meer

Ik heb nog steeds kontakt met: niemand

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Stefan maar die zat niet bij ons in de klas

Wat vond je van de reünie? jammer dat ik die datum echt geen tijd had

Zou je nog eens op een reünie willen komen? ja leuk om iedereen nog een keertje te zien

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? 5 jaar

Wat ik verder nog kwijt wil: foto's van die avond zien er leuk uit dus dat moet gezellig geweest zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten