vrijdag 24 juli 2009

Bob


Naam: Bob Compiet

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Kloosterzande. Na het verlaten van het ouderlijk huis (was toen 20) heb ik ca zeven jaar in een leuk polderhuisje op het Vogelfort gewoond nabij Hengstdijk. Daarna verhuis naar een klein boerderijtje nabij Kloosterzande, ook hier ca 7 jaar gewoond en sinds 1 jaar woonachtig aan het Hof te Zandeplein in Kloosterzande.

Opleiding(en): LTS metaal, KMBO.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Ik woon samen met mijn vriendin Minouche en natuurlijk onze kinderen. Michiel (12), Gijs (10) en Raf (4).

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Iets in de Metaal...... ? Na mijn enorme studie ben ik al vrij snel gaan werken, eerst een jaartje met mijn vader in de meubels etc. bij Serrarens wonen in Vogelwaarde, daarna een paar jaar in Terneuzen bij een bedrijf wat reingingsmachines ontwikkelde en produceerde. Voorts aan de slag gegaan bij IZV/ IBS bv in Kloosterzande. Begonnen als constuctie bankwerker -lasser, monteur. Toen calculator / projectleider, voorts bedrijfsleider en sinds begin 2008 Directeur eigenaar.

Mijn hobby’s: Zeilen, genieten van leuke dingen ,muziek luisteren.

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: de Pauze !

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Meester Peter de Maat. een stoere en rustige kerel !

Mijn beste vrienden waren: Mark, Martin, Pascal (B &V), Edwin, Illya

Ik heb nog steeds kontakt met: Mark, Martin, Pascal, Pascal (V), Illya

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Barbara

Wat vond je van de reünie? Erg leuk !!

Wie vond je het meest verandert? Tom v/d Voorde

En wie het minst? Coen Hamelink

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Het lijkt me leuk al die gezichten over een jaartje of 15 nog eens te zien.

Wat ik verder nog kwijt wil: Ik hoop dat het iedereen een goed gaat ! en tot de volgende reunie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten