dinsdag 7 juli 2009

Nathalie



Naam: Nathalie van der S. (voel me net een crimineel nu hahaha)

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Kloosterzande
Heb 7 jaar in Breda gewoond (studie en werk), 10 jaar in Hengstdijk en nu alweer ruim een jaar in Kloosterzande.
We hebben hier een huis gekocht (en lief is helemaal uit Rotterdam naar Zeeland verhuisd, awwww....)

Opleiding(en): Na de lagere school ben ik naar het Jansenius in Hulst gegaan. Heb daar de Havo gedaan in 6 jaar (Ilse en ik bleven allebei in de 3de klas zitten, 'toevallig').
Toen wist ik het niet en ging met vriendinnen de Pabo doen in Breda. Dat was heel snel bekeken, na een jaar moest ik van school (vriendin ook, zou dat dan toch aan mij liggen?).
Toen 3 jaar Sociale Academie gedaan, richting Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Niet afgemaakt en ben gaan werken.

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Ik woon samen met Alex en Jill, onze dochter (okt'08).
Hij wil nog steeds niet met me trouwen, en ik vraag het toch elke dag :-/ We hebben 4 poezen en 2 honden.

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Ik wilde denk ik bioloog worden, maar heb nooit goed geweten wat ik nou echt voor beroep wilde. Wist wel heel goed wat ik niét wilde. Ben gelukkig nu heel erg op mijn plaats in een drogisterij. Heb 5 jaar als leidinggevende in Zaamslag gewerkt en nu parttime als verkoopster in Kloosterzande.

Mijn hobby’s: Ik maak heel graag sieraden! (zie www.zannalee.nl) Ben dol op mooie spullen, vooral edelstenen.
Helaas is er door mijn zwangerschap 'from hell' en de komst van onze spruit weinig meer van gekomen. Maar de kralen zijn geduldig :-) Verder zit ik veel op fora (zwangerschap, borstvoeding, natuurlijk ouderschap) en heb ik af en toe meetings met gelijkgestemden.

Mijn leukste herinneringen aan de Schakel: Spelen in de pauzes op het schoolplein. Koffie zetten voor de leraren in het keukentje. Overblijven en dan lekker keten. Klavertjes 4 zoeken in het gras. Biologieles, erop uit in het bos en dan dingen onderzoeken (uileballen!). Excursie naar Terneuzen, op de fiets, naar de groenteveiling. De musical! Van die dingen.

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Natuurlijk meester de Maat! Al was die zo gek als een deur en soms een beetje eng hahaha. En de juffen van de eerste en tweede klas waren lief.

Mijn beste vrienden waren: Sabine, Barbara en Marieke.

Ik heb nog steeds kontakt met: Ilse.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Bob, Mark en Illya. Mijn allereerste vjiendje was Wim! (eerste klas)

Wat vond je van de reünie? Het organiseren was superleuk om te doen! Jammer dat het alweer achter ons ligt.
Ik heb de hele avond 2 cm boven de vloer gezweefd ;-) Was helemaal hyper. Jammergenoeg niet met iedereen kunnen kletsen, daar baalde ik van. Maar het was echt geweldig om iedereen weer te zien na die lange tijd!
Sommigen had ik nog wel een keertje gezien maar heel veel ook helemaal niet. Hoop dat jullie het ook leuk gevonden hebben!

Wie vond je het meest verandert? Ik vond Edy en Edwin het meest veranderd. Toch waren de meesten nog precies te herkennen en voelde het meteen vertrouwd.

En wie het minst? Ik denk van de meisjes, Heidi en van de jongens Rudie.

Zou je nog eens op een reünie willen komen?
Moet dat? Nee natuurlijk!!! Vooral als wij die mogen organiseren hahaha.

Over 5/10/25 jaar/of ècht nooit meer? Over 5 jaar, hopelijk komt iedereen dan!

Wat ik verder nog kwijt wil:
Ontzettend leuk dat jullie zijn gekomen naar de reünie!! Ik vond het heel erg speciaal om jullie weer te zien en te spreken.
Hoop dat het iedereen goed gaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten