donderdag 16 juli 2009

Sabine


Naam:Sabine Maas

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen):
Toen ik 19 was ben ik direct vanaf de politieschool in Goes gaan werken en wonen en daar niet meer weggegaan. Ik ben nogal honkvast dus zal daar waarschijnlijk niet meer weggegaan. Op dit moment wonen we in Kloetinge wat tegen Goes aanligt maar eind volgend jaar gaan we in het centrum van Goes wonen.

Opleiding(en):
Na de MAVO heb ik nog even op de MEAO in Terneuzen gezeten maar daar kwam niet echt wat van terecht. Tot grote spijt van mijn ouders want die vroegen zich wel even af wat voor kant het met me op zou gaan toen ik op een dag thuis kwam met de mededeling dat ik niet meer terug naar de MEAO zou gaan ! Op dat moment werkte ik ook veel in de horeca en volgens mij hadden ze het idee dat het daar wel bij zou blijven ! Gelukkig werd ik aangenomen op de politieschool en is het toch allemaal nog goed gekomen…

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.):
Ik woon samen met Peter en we hebben een dochter van anderhalf.

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe:
Ik wilde eigenlijk altijd al bij de politie. Even dacht ik dat ik naar de hotelschool wilde maar dat was eigenlijk alleen maar een alternatief voor het geval ik niet naar de politieschool zou kunnen.

Mijn hobby’s:
Ik probeer 2 keer per week te spinnen en 1 keer per week ‘hard’te lopen. Alleen het spinnen is een hobby :-)

Mijn leukste herinnering aan de Schakel:
Dat ik met Barbara en Marieke liep te klieren tijdens het volksdansen wat onze sportleraar na schooltijd in de gymzaal gaf. Ik ben even zijn naam kwijt.

Deze leraar vond ik het leukst en waarom:
De Maat, lekker anders en Martens want die vond mij wel aardig hahahaha !

Mijn beste vrienden waren:
Barbara, Marieke, Nathalie en Ellen

Ik heb nog steeds kontakt met:
Barbara en Marieke

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?):
Tja, ik weet niet of dat al op de lagere school was maar later vond ik de broer van Bob, Tom, wel erg leuk.

Wat vond je van de reünie?
Heel erg leuk. Achteraf gezien wel spijt van dat ik sommige mensen niet had gesproken.

Wie vond je het meest verandert?
Tom

En wie het minst?
In zijn gedrag Pascal B, hahahahahahahaha !

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer?
Ja, over 5 jaar lijkt me leuk. Kan ik de mensen spreken die ik nu niet heb gesproken.

Wat ik verder nog kwijt wil:
Ilse en Nathalie, bedankt voor de tijd en energie die jullie er in gestoken hebben ! Heel erg leuk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten