vrijdag 24 juli 2009

Hans


Naam: Hans Cappendijk

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Vogelwaarde
Ik heb het huis van de buren gekocht.

Opleiding(en): 4 jaar L.T.S. elektro en 4 jaar M.T.S. elektro

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.):
Ik heb een vriendin in Terneuzen

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe:
Vroeger wilde ik kolenboer worden maar dat beroep is uitgestorven. Nu ben ik onderhoudsmonteur bij de Zeeuws Vlaamse Gieterij in Sas van Gent

Mijn hobby’s: Fietsen ,stijldansen,tuinieren,muziekfestivals bezoeken,

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: Dat de school gesloopt is (grapje) .dat het een kleine school was

Deze leraar vond ik het leukst en waarom:leraren waren allemaal leuk maar vooral juffrouw de Bruin en meester Verhagen ook juffrouw de bakker mocht ik graag.

Mijn beste vrienden waren: Coen,Rudie, Bart,Edwin ,Edy,Wim

Ik heb nog steeds kontakt met: Niet echt kontakt met iemand van onze klas, wel met leerlingen uit andere klassen

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?):
De meiden waren allemaal leuk, Linda Jonkheim was wel populair ja

Wat vond je van de reünie?
Hartstikke leuk

Wie vond je het meest verandert?
Iedereen was een beetje ouder geworden, maar niet echt verandert.

En wie het minst?
Bart is nog steeds groot

Zou je nog eens op een reünie willen komen? ja
Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Over 5 jaar

Wat ik verder nog kwijt wil:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten