dinsdag 14 juli 2009

Tom



Naam: Tom v/d Voorde (nog steeds)

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Na Vogelwaarde even in Lamswaarde gewoond (saai), daarna een aantal jaren in Terhole en nu weer al 11 jaar in Hulst (en dat bevalt prima)

Opleiding(en): De Havo afgemaakt, en daarna nog een poging gedaan om ook Atheneum te doen (helaas mislukt), dus toen maar gaan werken.
Momenteel wel bezig voor m'n Hbo-diploma

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Getrouwd (met Anne), 3 kinderen (jongens) van 14, 13 en 11

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Vroeger? Ik kan me niet herinneren dat ik daar op de basisschool al een idee van had. Rijk waarschijnlijk....
Ik heb een tijdje in de metaal gewerkt als lasser/bankwerker, daarna een aantal jaren als monteur/werkplaatschef in transportbanden, en daarna als storingmonteur in de verpakkingsindustrie.
Sinds een aantal jaren ben ik "Spare Parts Manager" (in het Nederlands is dat hoofd inkoop/verkoop onderdelen) bij Feyter Forklift Services in Terneuzen en zit ik dus in technische onderdelen voor heftrucks, palletwagens, veegmachines, hoogwerkers enz)

Mijn hobby’s: hardlopen (lange afstand, afgelopen voorjaar mijn eerste marathon gelopen), motorrijden (dagelijks woon-werk + af en toe wat verder/meer), lezen, muziek (luisteren, niet spelen), de computer, knutselen in en om het huis, en sinds kort ben ik ook wat met fotografie bezig

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: uitstapjes naar het bos voor de biologie-les, de musical (ook al was ik reuze zenuwachtig)

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Mr.Verhagen (echt waar), ik kon z'n humor wel waarderen (misschien bedoelde hij het helemaal niet grappig maar ik heb toch regelmatig om hem moeten lachen)

Mijn beste vrienden waren: Eric en Birol

Ik heb nog steeds kontakt met: eigenlijk met niemand

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?): Nathalie

Wat vond je van de reünie? Geslaagd! Het was super om iedereen eens terug te zien, en bij te kletsen, en te horen wat mensen sinds de Schakel gedaan hebben en tegenwoordig doen.
Ik heb jammer genoeg niet met iedereen kunnen praten, dus ik wacht op een vervolg...

Wie vond je het meest verandert? Ilse

En wie het minst? Marieke en Barbara

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Ja dus

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? wat mij betreft over 5 jaar...

Wat ik verder nog kwijt wil: Hou jullie allemaal goed, en tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten