vrijdag 24 juli 2009

Coen


Naam:Coen Hamelink

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen):Etten-Leur na HTS in Breda heb ik in Etten-Leur Werk gevonden

Opleiding(en):LTS (Hulst); MTS Werktuihbouw (Terneuzen); HTS Werktuigbouw (Breda)

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Samenwonend met Marion; geen kinderen

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Werk nu bij Flowserve in Etten-Leur als Aftermarket engineer (www.flowserve.com)

Mijn hobby’s:Fietsen, Badminton veel sport dus, reizen hebben reis naat New Zealand (dec 2008) en het Westen van Amerika (Californie) 2006 gedaan

Mijn leukste herinnering aan de Schakel:Iedere middag voetballen op het voetbalveldje bij de school en na school ook nog vaak op de speelwei

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Frank van Driesen vond ik altijd wel een leuke leraar

Mijn beste vrienden waren: Hans, Bart, Wim, Edwin Illya en natuurlijk m’n buurmeisje Ilse

Ik heb nog steeds kontakt met: Met niemand eigenlijk regelmatig. Wim zag ik veel op de voetbal toen ik nog voetbalde en Hans omdat het Familie is.

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?):

Wat vond je van de reünie? Was leuk, leuk om iedereen weer een keer terug te zien.

Wie vond je het meest verandert? Eigenlijk niemand je herkend toch iedereen weer terug.

En wie het minst? Toch de mensen met wie ik op de MTS heb gezeten en mijn neef Hans (die mensen heb ik het langst gezien)

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Ja was leuk zeker voor herhaling vatbaar.

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Lijkt me leuk om over 5 jaar nog een keer te doen.

Wat ik verder nog kwijt wil: De foto is genomen tijdens onze wereldreis in New Zeeland om precies te zijn in Queenstown.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten