dinsdag 14 juli 2009

Miranda


Naam: Miranda Van Gimst – Van Bunderen

Woonplaats (en hoe ben je daar terecht gekomen): Vogelwaarde. Een echte Bosse Piel!! Angelo kon kiezen, samen wonen op Vogelwaarde of niet!!

Opleiding(en): Na de Schakel, naar Hulst naar “De Rietvliet” hierna nog naar MDGO-VZ

Hoe ziet mijn leven er nu uit (getrouwd/single/kinderen/enz.): Na 18 jaar samen waarvan 12 jaar samen gewoond te hebben zijn we in 2007 getrouwd

Wat ik vroeger wilde worden en wat ik nu doe: Werk al 16 jaar in WZC-Antonius in Kloosterzande als verzorgende. Ben misschien een beetje vast geroest, maar heb het daar echt prima naar mijn zin. Leuke collega’s en een hele goeie sfeer

Mijn hobby’s: Lekker toeren met onze MG-B (cabrio)
Karnaval Vereniging “DE VOGELPIEK” Samen met 28 vrijwilligers zorgen wij ervoor dat Karnaval op Vogelwaarde blijft bestaan. De optocht, het kinderkarnaval en het mega bal op zaterdag en maandag avond wordt door ons georganiseerd
Uitgaan en geregeld een musical bezoeken

Mijn leukste herinnering aan de Schakel: Ik kan nog goed herinneren dat Ellen een broertje kreeg. We kregen beschuit met muisjes en ze kwam Jan laten zien. Verder de schoolreis. Deze von ik ook altijd leuk. De sportdag, en met de bus naar het zwembad op Kloosterzande

Deze leraar vond ik het leukst en waarom: Meester (Frank) van Driessche

Mijn beste vrienden waren: Geen idee, ik weet dat ik wel eens optrok met Linda Vink en Heidi V/d Veeken

Ik heb nog steeds kontakt met: Niemand

Ik had vroeger een oogje op (wie durft?):

Wat vond je van de reünie? Echt geweldig gezellig. Was erg leuk om (bijna) iedereen weer te zien.

Wie vond je het meest verandert? Edwin

En wie het minst? Barbara en Marieke, Heidi v/d Veeken

Zou je nog eens op een reünie willen komen? Jaaaa

Zo ja, over 5/10/25 jaar of ècht nooit meer? Over 5 jaar

Wat ik verder nog kwijt wil: Ik wens iedereen het beste toe. Goede gezondheid, en een gelukkig leven en dat we elkaar op de volgende reünie weer mogen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten